Thursday, August 9, 2012

Rak PutiH

Minggu lepas beLi rak BaRu, Rak warna putih, hubby i kate putih nampak moden. Emm.. tapi saya nak almari bertutup sebab sy tak suka tengok buku bersepah lau ada orang ambik baca tapi demi suami turutkan gak~ sonok tengok dia happy sebenarnya. Dia sangat teruja nak hias rak tue.

Rak tue sebijik macam kat bawah cuma ruang dia x banyak macam nie.Kecik sikit. Sy dah tangkap gambar tapi dalam tepon hubby. Nanti i upload yea. Dalam banyak2 ruang yang ade dia bagi 3 ruang paling bawah untuk saya.

Lepas da dengar dia punya rancangan i pun pikir punya pikir. THINK!!! tiba-tiba termai la idea tuk susun macam pelan kat bawah

pelan untuk kabinet.click pic yea tuk gambar yang lebih besar

Tengok DuLu piC nie yea, idea tuk letak kat kabinet. Tengoklah terjumpe yang mana dulu yang tue la saya grab.

KOTAK

paling suke yang nie sebab saya punya kabinet tue warna putih, so rase macam nak wt mcm english style.
BAKUL





P/s : sape-sape de idea share la ngan saya. Please...

LINK

1. Expedit Love
2. Built in Beuty

No comments:

Post a Comment