Monday, January 28, 2013

REVIEW~ Rak Putih

Actually x tau nak wat pe.. bosan kot ~ baby cepat la kuar.. x nyabor rasenyer :) nak review rak putih. Ritu da ade wat pos sal rak ni kat SINI. Now, da susun da barang2 kat rak tue tapi akan still ade penambahbaikan lagi. Saya nak kongsi cara organized. Macam biasa biarlah gambar bercerita.( Yang sebenarnya saya ni tak pandai sangat nak wat ayat yg best2

Bakul-Bakul tuk simpan barang sebab umah saya kecik so kena pandai atur barang. Guna  jenis kotak kain & bakul rotan.

Full pic rak putih. Stakat nie macam nie la hiasan nyer tapi saya de  pasang angan-angan nak letak barang2 vantage.

Untuk 6 kotak barang tue saya  wat  letak benda-benda berikut:

1- Electrical Cord ( Saya letak barang2 elekterik mcm charge)
2-Tools ( sy letak macam spanar.. benda2 untuk repair barang)
3- Medication ( ubat-ubatan)
4 -Craft Storage ( brg2 craft saya)
5- Sewing ( alat jahitan)
6- Document (saya Letak warranty & bil-bil)

Idea untuk wat tag & susun majalah saya tengok dari  SINI. Cubalah. Nampak tak kat rak tue ade yang warna merah tue. tue la tempat saya simpan majalah supaya nampak lebih kemas. Next Projek DVD lak. Bersepah-sepah dalam lemari tue.
Ewww... cantiknyee!!! Ruffles nya yang best.. Sangat sesuai kalau nak pakai pergi dinner atau event/function. Kalau rasa malu, boleh pakai dengan sleeveless cardigan.. TENGOK SINI

No comments:

Post a Comment